ZASADY STOSOWANIA LOGOTYPU
KSIĘGA ZNAKU
To zasady posługiwania się logo na kolejnych projektach,
nośnikach reklamy. Przestrzeganie reguł, pozwoli
zachować spójność wizerunkową marki.
Ustalony znak graficzny nie może być swobodnie
umieszczany i modyfikowany, a jego wersje kolorystyczne
muszą pozostać niezmienne.
Podstawowa Księga Znaku zawiera:
Informacje na temat znaku podstawowego, Wersje skrócone znaku,
Budowę znaku i jego proporcje, Pole ochronnego oraz wielkości
minimalną, jaką możemy się posługiwać żeby logo
nie straciło swojej czytelności,
Wersje kolorystyczne podstawowe, dopuszczalne i niedopuszczalne,
Wersje w skali szarości, jak również znak w kontrze,
Typografię firmową podstawową i rezerwową
jaką posługuje się firma,
Projekty druków firmowych tj. wizytówka, papier firmowy, koperta.
Logo, które stosowane będzie bez ustalonych wytycznych,
zatraci swój wizerunek.
LOGO
KSIĘGA ZNAKU
WIZYTÓWKI
PAPIER FIRMOWY
ULOTKI
FOLDERY
PLAKATY
KATALOGI
OPAKOWANIA
KOPERTY
PAPIER PAKOWY
TAŚMA FIRMOWA
GŁÓWNE NARZĘDZIE PRZEKAZU
GRAFIKA
Projekty graficzne są głównym narzędziem przekazu komunikacji marketingowej.
Łatwo zobaczyć je w prasie, druku informacyjnym, ulotkach, plakatach,
opakowaniach produktowych i innych materiałach reklamowych.
Głównymi elementami projektu są zdjęcia, grafika, infografika, tekst
i pozostałe elementy graficzne. Odpowiednia ich kompozycja, pozwala
osiągnąć zamierzony efekt przekazu. Z punktu widzenia technicznego,
każdy projekt przeznaczony do druku powinien być odpowiednio przygotowany.
Projektujemy według zasad DTP, nasze prace są estetyczne i zachowują harmonię.
W Naszych realizacjach mogą Państwo znaleźć również banerki statyczne, flash, gif,
przygotowujemy również newslettery.
ZASADY STOSOWANIA LOGOTYPU
KSIĘGA ZNAKU
To zasady posługiwania się logo na kolejnych projektach,
nośnikach reklamy. Przestrzeganie reguł, pozwoli
zachować spójność wizerunkową marki.
Ustalony znak graficzny nie może być swobodnie
umieszczany i modyfikowany, a jego wersje kolorystyczne
muszą pozostać niezmienne.
Podstawowa Księga Znaku zawiera:
Informacje na temat znaku podstawowego, Wersje skrócone znaku,
Budowę znaku i jego proporcje, Pole ochronnego oraz wielkości
minimalną, jaką możemy się posługiwać żeby logo
nie straciło swojej czytelności,
Wersje kolorystyczne podstawowe, dopuszczalne i niedopuszczalne,
Wersje w skali szarości, jak również znak w kontrze,
Typografię firmową podstawową i rezerwową
jaką posługuje się firma,
Projekty druków firmowych tj. wizytówka, papier firmowy, koperta.
Logo, które stosowane będzie bez ustalonych wytycznych,
zatraci swój wizerunek.
CENNIK
LOGO
KSIĘGA ZNAKU
WIZYTÓWKI
PAPIER FIRMOWY
ULOTKI
FOLDERY
PLAKATY
KATALOGI
OPAKOWANIA
KOPERTY
PAPIER PAKOWY
TAŚMA FIRMOWA
GŁÓWNE NARZĘDZIE PRZEKAZU
GRAFIKA
Projekty graficzne są głównym narzędziem przekazu komunikacji marketingowej.
Łatwo zobaczyć je w prasie, druku informacyjnym, ulotkach, plakatach,
opakowaniach produktowych i innych materiałach reklamowych.
Głównymi elementami projektu są zdjęcia, grafika, infografika, tekst
i pozostałe elementy graficzne. Odpowiednia ich kompozycja, pozwala
osiągnąć zamierzony efekt przekazu. Z punktu widzenia technicznego,
każdy projekt przeznaczony do druku powinien być odpowiednio przygotowany.
Projektujemy według zasad DTP, nasze prace są estetyczne i zachowują harmonię.
W Naszych realizacjach mogą Państwo znaleźć również banerki statyczne, flash, gif,
przygotowujemy również newslettery.
nasi klienci uważają, że
NOONE
CAN DO IT
BETTER
SKONTAKTUJ
SIĘ Z NAMI