DOBRZE ZAPAKOWANA KORESPONDENCJA
KOPERTY
Koperta również jest nośnikiem reklamy,
Zaprojektujemy ją tak, aby wyróżniała się na tle innej korespondencji.
Najbardziej popularne formaty:
● C4 ( 324 x 229 mm )
● C5 ( 229 x 162 mm )
● C6 ( 162 x 114 mm )
● DL ( 220 x 110 mm )
● Kwadrat ( 155 x 155 mm )
Realizacja
W ramach projektu otrzymają Państwo:
● 2 propozycje koperty
● Wprowadzenie poprawek do wybranej propozycji
● Plik produkcyjny ze spadami ( 2 mm lub 3 mm )
LOGO
KSIĘGA ZNAKU
WIZYTÓWKI
PAPIER FIRMOWY
ULOTKI
FOLDERY
PLAKATY
KATALOGI
OPAKOWANIA
KOPERTY
PAPIER PAKOWY
TAŚMA FIRMOWA
GŁÓWNE NARZĘDZIE PRZEKAZU
GRAFIKA
Projekty graficzne są głównym narzędziem przekazu komunikacji marketingowej.
Łatwo zobaczyć je w prasie, druku informacyjnym, ulotkach, plakatach,
opakowaniach produktowych i innych materiałach reklamowych.
Głównymi elementami projektu są zdjęcia, grafika, infografika, tekst
i pozostałe elementy graficzne. Odpowiednia ich kompozycja, pozwala
osiągnąć zamierzony efekt przekazu. Z punktu widzenia technicznego,
każdy projekt przeznaczony do druku powinien być odpowiednio przygotowany.
Projektujemy według zasad DTP, nasze prace są estetyczne i zachowują harmonię.
W Naszych realizacjach mogą Państwo znaleźć również banerki statyczne, flash, gif,
przygotowujemy również newslettery.
DOBRZE ZAPAKOWANA KORESPONDENCJA
KOPERTY
Koperta również jest nośnikiem reklamy,
Zaprojektujemy ją tak, aby wyróżniała się na tle innej korespondencji.
Najbardziej popularne formaty:
● C4 ( 324 x 229 mm )
● C5 ( 229 x 162 mm )
● C6 ( 162 x 114 mm )
● DL ( 220 x 110 mm )
● Kwadrat ( 155 x 155 mm )
Realizacja
W ramach projektu otrzymają Państwo:
● 2 propozycje koperty
● Wprowadzenie poprawek do wybranej propozycji
● Plik produkcyjny ze spadami ( 2 mm lub 3 mm )
CENNIK
LOGO
KSIĘGA ZNAKU
WIZYTÓWKI
PAPIER FIRMOWY
ULOTKI
FOLDERY
PLAKATY
KATALOGI
OPAKOWANIA
KOPERTY
PAPIER PAKOWY
TAŚMA FIRMOWA
GŁÓWNE NARZĘDZIE PRZEKAZU
GRAFIKA
Projekty graficzne są głównym narzędziem przekazu komunikacji marketingowej.
Łatwo zobaczyć je w prasie, druku informacyjnym, ulotkach, plakatach,
opakowaniach produktowych i innych materiałach reklamowych.
Głównymi elementami projektu są zdjęcia, grafika, infografika, tekst
i pozostałe elementy graficzne. Odpowiednia ich kompozycja, pozwala
osiągnąć zamierzony efekt przekazu. Z punktu widzenia technicznego,
każdy projekt przeznaczony do druku powinien być odpowiednio przygotowany.
Projektujemy według zasad DTP, nasze prace są estetyczne i zachowują harmonię.
W Naszych realizacjach mogą Państwo znaleźć również banerki statyczne, flash, gif,
przygotowujemy również newslettery.
nasi klienci uważają, że
NOONE
CAN DO IT
BETTER
SKONTAKTUJ
SIĘ Z NAMI