BO NAJWAŻNIEJSZE JEST
LOGO
„Logo” – jest jednym z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej firmy.
Logo decyduje o rozpoznawalności marki, informuje otoczenie.
Powinno wywoływać odpowiednie skojarzenia i emocje.
Dlatego logo jest tak ważne.
Nazwa znaku graficznego, często mylona jest z logotypem.
Nasz nośnik komunikacji marketingowej najczęściej
składa się z sygnetu ( części graficznej ) i logotypu ( części typograficznej ).
Wiele marek jednak posługuje się samym logotypem.
Realizacja
W ramach projektu otrzymają Państwo:
● 3 propozycje logo
● Wprowadzenie poprawek do wybranej propozycji
● Informację o kolorystyce: CMYK, RGB, PANTONE, HEX
● Pliki: ai, cdr, pdf, png, jpg
● Przepisanie praw do logotypu
LOGO
KSIĘGA ZNAKU
WIZYTÓWKI
PAPIER FIRMOWY
ULOTKI
FOLDERY
PLAKATY
KATALOGI
OPAKOWANIA
KOPERTY
PAPIER PAKOWY
TAŚMA FIRMOWA
GŁÓWNE NARZĘDZIE PRZEKAZU
GRAFIKA
Projekty graficzne są głównym narzędziem przekazu komunikacji marketingowej.
Łatwo zobaczyć je w prasie, druku informacyjnym, ulotkach, plakatach,
opakowaniach produktowych i innych materiałach reklamowych.
Głównymi elementami projektu są zdjęcia, grafika, infografika, tekst
i pozostałe elementy graficzne. Odpowiednia ich kompozycja, pozwala
osiągnąć zamierzony efekt przekazu. Z punktu widzenia technicznego,
każdy projekt przeznaczony do druku powinien być odpowiednio przygotowany.
Projektujemy według zasad DTP, nasze prace są estetyczne i zachowują harmonię.
W Naszych realizacjach mogą Państwo znaleźć również banerki statyczne, flash, gif,
przygotowujemy również newslettery.
BO NAJWAŻNIEJSZE JEST
LOGO
„Logo” – jest jednym z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej firmy.
Logo decyduje o rozpoznawalności marki, informuje otoczenie.
Powinno wywoływać odpowiednie skojarzenia i emocje.
Dlatego logo jest tak ważne.
Nazwa znaku graficznego, często mylona jest z logotypem.
Nasz nośnik komunikacji marketingowej najczęściej
składa się z sygnetu ( części graficznej ) i logotypu ( części typograficznej ).
Wiele marek jednak posługuje się samym logotypem.
Realizacja
W ramach projektu otrzymają Państwo:
● 3 propozycje logo
● Wprowadzenie poprawek do wybranej propozycji
● Informację o kolorystyce: CMYK, RGB, PANTONE, HEX
● Pliki: ai, cdr, pdf, png, jpg
● Przepisanie praw do logotypu
CENNIK
LOGO
KSIĘGA ZNAKU
WIZYTÓWKI
PAPIER FIRMOWY
ULOTKI
FOLDERY
PLAKATY
KATALOGI
OPAKOWANIA
KOPERTY
PAPIER PAKOWY
TAŚMA FIRMOWA
GŁÓWNE NARZĘDZIE PRZEKAZU
GRAFIKA
Projekty graficzne są głównym narzędziem przekazu komunikacji marketingowej.
Łatwo zobaczyć je w prasie, druku informacyjnym, ulotkach, plakatach,
opakowaniach produktowych i innych materiałach reklamowych.
Głównymi elementami projektu są zdjęcia, grafika, infografika, tekst
i pozostałe elementy graficzne. Odpowiednia ich kompozycja, pozwala
osiągnąć zamierzony efekt przekazu. Z punktu widzenia technicznego,
każdy projekt przeznaczony do druku powinien być odpowiednio przygotowany.
Projektujemy według zasad DTP, nasze prace są estetyczne i zachowują harmonię.
W Naszych realizacjach mogą Państwo znaleźć również banerki statyczne, flash, gif,
przygotowujemy również newslettery.
nasi klienci uważają, że
NOONE
CAN DO IT
BETTER
SKONTAKTUJ
SIĘ Z NAMI