PROJEKTOWANIE TO WYZWANIE
ULOTKI
Projektujemy ulotki przyciągające uwagę.
Najpopularniejsze rozmiary poniżej:
● A4 ( 210 x 297 mm )
● A5 ( 148 x 210 mm )
● A6 ( 105 x 148 mm )
● DL ( 99 x 210 mm )
● DLx2 ( ulotki składane do formatu DL )
● DLx3( ulotki składane do formatu DL )
● Niestandardowe wymiary – np. ulotki z indywidualnego wykrojnika
Realizacja
W ramach projektu otrzymają Państwo:
● 2 propozycje ulotki
● Wprowadzenie poprawek do wybranej propozycji
● Plik produkcyjny ze spadami ( 2 mm lub 3 mm )
LOGO
KSIĘGA ZNAKU
WIZYTÓWKI
PAPIER FIRMOWY
ULOTKI
FOLDERY
PLAKATY
KATALOGI
OPAKOWANIA
KOPERTY
PAPIER PAKOWY
TAŚMA FIRMOWA
GŁÓWNE NARZĘDZIE PRZEKAZU
GRAFIKA
Projekty graficzne są głównym narzędziem przekazu komunikacji marketingowej.
Łatwo zobaczyć je w prasie, druku informacyjnym, ulotkach, plakatach,
opakowaniach produktowych i innych materiałach reklamowych.
Głównymi elementami projektu są zdjęcia, grafika, infografika, tekst
i pozostałe elementy graficzne. Odpowiednia ich kompozycja, pozwala
osiągnąć zamierzony efekt przekazu. Z punktu widzenia technicznego,
każdy projekt przeznaczony do druku powinien być odpowiednio przygotowany.
Projektujemy według zasad DTP, nasze prace są estetyczne i zachowują harmonię.
W Naszych realizacjach mogą Państwo znaleźć również banerki statyczne, flash, gif,
przygotowujemy również newslettery.
PROJEKTOWANIE TO WYZWANIE
ULOTKI
Projektujemy ulotki przyciągające uwagę.
Najpopularniejsze rozmiary poniżej:
● A4 ( 210 x 297 mm )
● A5 ( 148 x 210 mm )
● A6 ( 105 x 148 mm )
● DL ( 99 x 210 mm )
● DLx2 ( ulotki składane do formatu DL )
● DLx3( ulotki składane do formatu DL )
● Niestandardowe wymiary – np. ulotki z indywidualnego wykrojnika
Realizacja
W ramach projektu otrzymają Państwo:
● 2 propozycje ulotki
● Wprowadzenie poprawek do wybranej propozycji
● Plik produkcyjny ze spadami ( 2 mm lub 3 mm )
CENNIK
LOGO
KSIĘGA ZNAKU
WIZYTÓWKI
PAPIER FIRMOWY
ULOTKI
FOLDERY
PLAKATY
KATALOGI
OPAKOWANIA
KOPERTY
PAPIER PAKOWY
TAŚMA FIRMOWA
GŁÓWNE NARZĘDZIE PRZEKAZU
GRAFIKA
Projekty graficzne są głównym narzędziem przekazu komunikacji marketingowej.
Łatwo zobaczyć je w prasie, druku informacyjnym, ulotkach, plakatach,
opakowaniach produktowych i innych materiałach reklamowych.
Głównymi elementami projektu są zdjęcia, grafika, infografika, tekst
i pozostałe elementy graficzne. Odpowiednia ich kompozycja, pozwala
osiągnąć zamierzony efekt przekazu. Z punktu widzenia technicznego,
każdy projekt przeznaczony do druku powinien być odpowiednio przygotowany.
Projektujemy według zasad DTP, nasze prace są estetyczne i zachowują harmonię.
W Naszych realizacjach mogą Państwo znaleźć również banerki statyczne, flash, gif,
przygotowujemy również newslettery.
nasi klienci uważają, że
NOONE
CAN DO IT
BETTER
SKONTAKTUJ
SIĘ Z NAMI